Volkswagen будує завод з глибокої переробки літій-іонних акумуляторів

Інженери Volkswagen в даний час працюють над концепцією утилізації відпрацьованих літій-іонних акумуляторів. Як повідомляє автомобільна група, на майданчику в Зальцгіттері (Salzgitter) будуть перероблятися використані автомобільні батареї — з 2020 року близько 1200 тонн у рік – приблизно 3000 комплектів. Збільшення виробничих потужностей розглядається. При цьому мова йде про ефективний процес, який дозволить відновлювати для повторного використання кобальту, літію, марганцю і нікелю.

Акумулятори, які «відходили» своє в електромобілях, можуть застосовуватися в стаціонарних системах зберігання енергії, але після цього їх все одно потрібно утилізувати.

использование отработанных литий-ионных аккумуляторов

На новому заводі ці старі батареї будуть подрібнюватися, отриманий матеріал буде сушитися і просіватися. Далі процес передбачає витяг так званого «чорного порошку». Він містить цінну сировину — кобальт, літій, марганець і нікель. Залишається тільки розділити дані матеріали.

утилизация литий-ионных аккумуляторов

Вилучена сировина буде направлятися «у виробничий ланцюжок» концерну — одночасно з установкою з переробкою акумуляторів в Зальцгіттері створюється пілотний завод по виробництву акумуляторних батарей з «Центром передового досвіду».

За словами Volkswagen, в найближчі роки за проектом в Зальцгітері підуть інші децентралізовані заводи з переробки.

Ефективне відновлення металів, що містяться в батареях, важливо не тільки з точки зору оптимізації виробничих процесів або екології, але і для зменшення вуглецевого сліду автомобільного концерну.

Як відомо, відпрацьовані акумулятори — це потенційно небезпечні відходи. Проблеми поводження з ними обговорюються давно. Сьогодні ми бачимо, що автовиробники вже на ранніх стадіях розвитку ринку електричної мобільності створюють промислові підприємства з глибокої переробки батарей.

Категорії: Новини альтернативної енергетики,Транспорт

Відповісти

avatar