Вантажівка без кабіни Volvo Vera отримала першу роботу

Безпілотному тягачу кабіна не потрібна, вирішили в компанії Volvo, і прибрали її повністю — так роботизована фура зможе ефективніше перевозити вантажі. Першою роботою робовантажівки Vera буде доставка контейнерів в термінал шведського порту.

Автономний тягач Vera був представлений у вересні 2018 року. Він створений на основі того ж двигуна і акумуляторів, що і електровантажівки Volvo. Втім, Vera не зовсім тягач, скоріше це електросани, що складаються з плоскої чотириколісної платформи, до якої кріпляться стандартні причепи, пише New Atlas.

Задум у тому, щоб одного разу флот таких підключених робомобілів почав здійснювати човникові рейси між портами, заводами і складами. Комунікація між ними йде через хмару, а вся система оптимізує трафік і мінімізує простої. І, зрозуміло, далекобійникам не треба платити ні копійки.

Перший крок до реалізації цього проекту вже зроблено — компанія отримала замовлення на доставку контейнерів із центру логістики в Гетеборзі, Швеція, в найближчий портовий термінал, від компанії DFDS. Для початку рейси будуть виконуватися з обмеженням швидкості — не більше 40 км/год.

«Автономний транспорт з низьким рівнем шуму і нульовою емісією відіграє важливу роль у майбутньому логістики і принесе користь як бізнесу, так і суспільству, — заявив Мікаель Карлссон, віце-президент Volvo Trucks. — Ми вважаємо це співробітництво важливим першим кроком і хочемо розвиватися в цьому напрямку. Нехай Vera поки їздить з обмеженням швидкості, але у нас такого обмеження немає. Випробування вже розпочато, і ми маємо намір впровадити нове рішення в найближчі роки».

Ще одне комерційне замовлення отримали робовантажівки Volvo восени 2018 року. Норвезька гірничодобувна компанія має намір вивозити з їх допомогою вапняк із кар’єра. Вантажівки FH будуть самостійно долати 5 км маршруту.

Категорії: Відео,Новини альтернативної енергетики,Транспорт

Відповісти

avatar