У Німеччині відкрили електричну дорогу для вантажівок без вихлопів

У федеральній землі Гессен відкрили перший в Німеччині електричний автобан. У проекті Elisa, призначеному для зниження шкідливих викидів від транспорту, були задіяні технічний університет Дармштадта та компанії Siemens Mobility і ENTEGA.

П’ятикілометровий ділянку на трасі A5 між містами Вайтерштадт і Мерфельден обладнали підвісними електромережами. П’ять спеціально розроблених фур з гібридними силовими установками зможуть заряджати свої батареї від контактної мережі через пантографи. На цьому заряді вантажівка зможе продовжувати рух, навіть виїхавши з автобану.

Для транспортних компаній використання електричних вантажівок також може знизити експлуатаційні витрати, оскільки дизельні двигуни, на відміну від електромоторів, потребують трудомістких робіт по технічному обслуговуванню. Раніше подібну тестову ділянку автобану відкрили в Каліфорнії.

Siemens вважає, що електричні вантажівки, що працюють тільки за рахунок живлення від батарей, ще недостатньо ефективні, так як сучасні акумуляторні технології не здатні створити достатню потужність для переміщення важких вантажів на великі відстані. При цьому німецька компанія виробляє електробуси, які можуть заряджатися на автобусних зупинках в містах. Але для важкого транспорту, на думку Siemens, така перезарядка поки неможлива.

На спорудження електрифікованої залізниці для вантажівок міністерство навколишнього середовища Німеччини витратило 14,6 мільйона євро. Розробка машин коштувала ще 70 млн євро. Тестування нової транспортної технології триватиме до 2022 року. Якщо випробування пройдуть успішно, учасники проекту розширять його і на інші автобани.

Нагадаємо, в цьому році Берлін прийняв новий транспортний план, який передбачає фінансування громадського транспорту на безпрецедентні 28,1 мільярда євро до 2035 року.

Категорії: Новини альтернативної енергетики,Транспорт

Відповісти

avatar