Tesla обійшла Audi і Jaguar з енергоефективності електромобілів

Незалежне тестування показало, що Tesla Model X має значно меншу витрату енергії і більший запас ходу, ніж Audi e-tron і Jaguar I-Pace.

Останнім часом у Tesla було чимало проблем з виробництвом електромобілів. І навіть початок поставок Model 3 в Європу був затьмарений проблемами з логістикою.

Але у електромобілів Tesla є особливість, завдяки якій їх так високо оцінюють, незважаючи на існуючі проблеми: вони мають високу енергоефективність. І ця особливість, яка вигідно відрізняє електрокарів Tesla від конкурентів, була підтверджена в ході тестів, проведених німецькою компанією з оренди електромобілів nextmove.

Для тестування, яке пройшло на ділянці автобану між мюнхенським аеропортом і Ландсхутом довжиною 87 км, були обрані передсерійна модель Audi e-tron, Tesla Model X 90D з акумуляторною батареєю на 90 кВт·год і Jaguar I-Pace, також оснащений блоком батарей ємністю 90 кВт·год. Машини рухалися з середньою швидкістю 120 км/ч.

За підсумками тесту nextmove електромобіль Model X вийшов на перше місце з вражаючою перевагою перед двома конкурентами:

«При прямому порівнянні Model X (коефіцієнт аеродинамічного опору 0,25) показав найкращі результати. Витрата енергії склала 24,8 кВт·год на 100 км. Audi e-tron (коефіцієнт аеродинамічного опору 0,27) показав на 23 % більш високу витрату — 30,5 кВт·год/100 км. Jaguar I-Pace (коефіцієнт аеродинамічного опору: 0,29) з витратою енергії 31,3 кВт·год/100 км перевищив на 26 % показник Model X. Значно більш високе споживання енергії I-Pace порівняно з моделлю X підтверджує попередні тести nextmove на автомагістралі», — повідомив організатор тестування.

Цифри нижче наочно показують, що кросоверу Tesla потрібно набагато менше енергії для живлення.

Nextmove також використовувала модель Tesla Model X100D для того, щоб показати в порівнянні можливий пробіг електромобілів від одного заряду батареї на швидкості 120 км.

Експерти відзначають, що енергоефективність залишається одним з головних козирів Tesla.

Преміальні електромобілі конкурентів вже підібралися близько до Tesla по динаміці. І цілком здатні конкурувати за цінами. Однак запас ходу і загальна вартість експлуатації поки залишаються козирями американського піонера електромобілів.

Категорії: Новини альтернативної енергетики,Транспорт

Відповісти

avatar