Tesla не випускатиме акумулятори понад 100 кВт

Акумулятори Tesla обмежать свій розвиток на позначці 100 кВт. Про це написав Ілон Маск, глава компанії, у відповідь на відгук одного з покупців його електромобіля. Як і будь-яке висловлювання Маска, воно викликало бурю коментарів і спекуляцій.

Чи означають слова Маска, що запас ходу в 490 км в новій Model S P100D – це межа можливостей, задається питанням Gas2? Не обов’язково. У разі електромобіля вага і аеродинаміка грають важливу роль у визначенні максимальної відстані. Взяти, приміром, новий Chevy Bolt. У нього батарея на 60 кВт, така ж, як і у Tesla Model S 60. При цьому Chevy може проїхати на ній до 383 км, а більша і важка Tesla – лише 328 км.

Для багатьох, хто замислюється про покупку Tesla, постає закономірне питання: «Чи варто купувати зараз або почекати, поки вийде щось нове?» На це Ілон Маск відповідає, що Tesla, яку ви купуєте зараз, це завжди найкраща Tesla.

На зустрічі Ілона Маска з шанувальниками електромобілів один із слухачів висловив побажання випустити акумулятор з запасом ходу до 800 км. На це глава Tesla відповів, що така батарея, хоч і виглядає привабливо, на ділі виявиться вкрай важкою і дорогою. Золота середина в співвідношенні ціни, відстані і зручності – це приблизно 500 км.

Для Маска відповіддю на потреби власників Tesla є система станцій зарядки Supercharger. До того ж, не всі, хто переходить з двигуна внутрішнього згоряння на електричний, пам’ятають, що електромобіль починає щоранку з повністю зарядженим за ніч акумулятором, а число водіїв, які щодня намотують більше 500 км, мало в порівнянні із загальним числом автовласників на дорогах.

Можна припустити, що збільшення запасу ходу буде супроводжуватися надалі скороченням ваги автомобіля. Система охолодження, яку Tesla розробила для своєї нової батареї на 100 кВт, не тільки займає менше місця, але і набагато легша.

Зменшити вагц автомобіля можна не тільки за рахунок системи охолодження. В Австрії три брата-інженера розробили акумулятор, який важить в два рази менше за зразки, які представлені на ринку. Наприклад, акумулятор Tesla Model S важить 7,3 кг на кВт-год, а батарея братів Крайзель – всього 4.

А компанія Nikola Motors, яка спричинила в цьому році фурор, зібравши 7000 попередніх замовлень на електричні фури, вирішила, врешті-решт, взагалі перейти на водневе паливо. Запас ходу Nikola One складе 1930 км.




Категорії: Продукти,Транспорт

Теги: ,,,

Отправить ответ

Залиште перший коментар!

avatar
wpDiscuz