Останнім часом все більшої популярності набирають гібридні транспортні засоби. У новому огляді мова піде саме про такий. Група інженерів вирішила зібрати в одне ціле кабріолет, електромобіль і велосипед. Що вийшло з цієї термоядерної суміші, читаємо в самому огляді.
Оскільки сьогодні все більший упор робиться на екологічно стійкий міський транспорт, з’являються все нові транспортні засоби, в яких поєднуються педальний привід і мотор. Однією з останніх новинок в цій категорії набирає популярність Schaeffler Bio-Hybrid – педальний концепт квадроциклу зі знімним дахом.
Концепт від Schaeffler легший і витонченіший, ніж багато інших веломобілів. Bio-Hybrid забезпечує захист пасажира від дощу і вітру завдяки даху і лобовому склу. Інша частина автомобіля залишається відкритою, роблячи концепт чимось схожим на мотодельтаплан.
Чотириколісна платформа Bio-Hybrid призначена для забезпечення достатньої стабільності, при цьому вона досить вузька, щоб поміститися в габарити стандартної велосипедної доріжки. Розміри транспортного засобу становлять 2,1 х 1,5 х 0,85 метра (довжина х ширина х висота), а колісна колія – 80 см. Взуте незвичайне авто в 24-дюймові шини. Хоча концепт в даний час важить 80 кг, інженери Schaeffler вважають, що вони зможуть знизити вагу гібрида до 60 кг.
Рушійною силою в Bio-Hybrid є звичайні педалі, а на допомогу їм виділена акумуляторна батарея з електродвигуном, який допомагає водієві досягти швидкості до 25 км/ч. Фахівці Schaeffler оцінюють діапазон пробігу на одному заряді від 50 до 100 км, а також окремо відзначають, що конструкція може вмістити двигуни потужністю від 250 до 750 Вт для задоволення різних цілей. З інших цікавих функцій можна виділити інтеграцію смартфона і регульований багажник в задній частині.
Schaeffler поки не розкриває подробиці щодо перемикання передач Bio-Hybrid, але відомо, що у компанії є система автоматичного перемикання передач під назвою FAG VELOMATIC.
Відповісти
Будьте першим коментатором!