Розкішний автодім Thor Tuscany оснастили сонячними панелями і потужною батареєю Volta

Найбільший виробник автобудинків в Північній Америці Thor Motor Coach (TMC) відмовляється від дизельних генераторів на користь масивної літієвої батареї і сонячних панелей. Нова модифікація флагманської серії кемперів Thor Tuscany, представленої на виставці RVX 2019, відрізняється також повністю переробленим дизайном з двома камінами, висувними телевізорами, індукційною кухонною варильною панеллю та іншими нововведеннями.

Модель Tuscany 45JA — це багатофункціональний автодім класу A. Він став ідеальною базою для нового концепту з потужним акумулятором, що впроваджуються замість традиційного дизельного генератора Cummins Onan потужністю 10 кВт. Крім генераторного обладнання, стара версія моделі оснащувалася також сонячними панелями на 300 Вт і шістьма додатковими акумуляторними батареями. Тепер мандрівникам у відсутність стаціонарної електромережі не доведеться включати гучний і неекологічний генератор.

Новий Thor Tuscany буде оснащуватися розробленою компанією Volta Power Systems електричною системою на основі літій-іонних батарей ємністю 36,4 кВт*год. Два акумуляторних блоки розміщуються на висувному піддоні у відсіку з контролем температури. Повідомляється, що потужності системи вистачить для роботи всього бортового обладнання, включаючи роботу кондиціонера в спекотні літні дні.

Volta передбачила три варіанти поповнення акумуляторних батарей. Насамперед, це заряд від стандартної електромережі, який будуть забезпечувати три інвертора потужністю 11 кВт. Додаткову електроенергію здатна виробляти розміщена на даху сонячна панель потужністю 540 Вт. Нарешті, третя можливість передбачає заряд акумуляторів безпосередньо під час руху. Для цього буде використовуватися генератор змінного струму (58 та 11 кВт), що живиться від потужного дизельного двигуна автомобіля. Всі три системи заряду повністю незалежні одна від одної, а при досягненні повної ємності батареї процес заряду автоматично відключається. Вага всієї електричної системи становить 272 кг. Це помітно легше маси колишнього дизельного генератора (348 кг).

Volta стверджує, що літієві батареї Tuscany зможуть зберегти 80% своєї ємності після 10 років експлуатації (близько 2000 циклів перезарядки). Для збільшення терміну служби система управління буде автоматично відключати акумулятор від навантаження при досягненні ним ємності 10%. За словами розробників, цей показник цілком покриває середній термін служби автомобіля в США, що становить приблизно 8-10 років. Правда, в будинків на колесах він істотно вищий — близько 13-15 років. Втім, це пояснюється значно меншим середнім завантаженням автобудинків в порівнянні зі звичайними машинами.

Завдяки використанню висувних панелей з обох сторін Tuscany 45JA відрізняється досить просторим внутрішнім простором. Планування розкішного будинку на колесах включає головну спальню в задній частині, простору ванну, кухонний і спальний каміни, 566-літровий холодильник. Є можливість і установки по всій площі теплої підлоги, що дозволяє навіть взимку ходити всередині автодому босоніж.

Модель Tuscany зібрана на дизельному шасі Freightliner 2020 року в комплекті з новою цифровою панеллю приладів OptiView. Freightliner — це бренд Daimler, який використовує технічний досвід Mercedes-Benz. Система управління включає сенсорний екран, зв’язок Bluetooth, інтеграцію з 360-градусною камерою і безліччю датчиків. Thor оснащує Tuscany інформаційно-розважальною системою Garmin з 15-дюймовим сенсорним екраном, що забезпечує також функції навігації. Базова ціна Tuscany 45JA становить близько $480 тисяч.

Категорії: Відео,Новини альтернативної енергетики,Сонячна енергія,Транспорт

Відповісти

avatar