Продажі електромобіля Hyundai IONIQ стартують в листопаді

Як повідомляє німецький підрозділ компанії Hyundai, продажі електромобіля IONIQ стартують в цій країні в листопаді місяці за ціною від 33 300 Євро.

Але першим надійде в продаж гібридна версія машини. Це станеться в жовтні. Ціна гібрида менше майже на 10 000 Євро – 23900. Обидві модифікації отримають три варіанти комплектації: Trend, Style і Premium.

Стандартні функції безпеки включають в себе сім подушок безпеки, датчики паркування і камеру заднього виду, адаптивний круїз-контроль з визначенням відстані, автономне аварійне гальмо і датчик освітленості для автоматичного управління фарами. Регульовані по висоті передні сидіння з регульованою поперековою опорою для водія, задні сидіння 60/40, кермо з регулюванням по висоті і вильоту, автоматичний клімат-контроль, аудіосистему з цифровим радіо і пультом дистанційного керування за допомогою кнопок на кермі, порт Bluetooth і AUX.

Мультимедійна система включає в себе 5-дюймовий екран. Електричний IONIQ вже в початковій комплектації Trend має навігаційну систему з 8-дюймовим широкоформатним дисплеєм і Інфініті Sound System. Крім того, електромобіль IONIQ обладнаний системою смарт-ключ і запускається за допомогою кнопки старт-стоп на борту. Має адаптивний круїз-контроль Advanced Smart Cruise Control.

Hyundai IONIQ Electric в комплектації Style включає світлодіодні фари ближнього світла, датчик дощу і автоматичне затемнення дзеркала заднього виду для комфорту і безпеки. У салоні також встановлена бездротова зарядка для смартфонів, підігрів передніх сидінь і рульового колеса. Також додаються хромовані елементи в нижній рамці вікна і на дверні ручки. Якщо в гібридної версії в цій комплектації встановлюються 15-дюймові легкосплавні диски і під замовлення додатково 17-дюймові колеса, то Hyundai IONIQ Electric йде тільки з 16-дюймовими колесами.

У комплектації Premium c ціною 30270 євро за гібрид IONIQ і 38000 євро за електромобіль додається розширення Blind Spot Assist і система допомоги при парковці, шкіряні сидіння з підігрівом. Крім того, сидіння водія електрично регульоване і запам’ятовує настройки завдяки функції пам’яті.

Hyundai IONIQ був розроблений спеціально для електрифікації силових агрегатів. Гібрид оснащується 1,6-літровим бензиновим двигуном з прямим уприскуванням (1.6 GDI) і 77 кВт (105 к.с.) і електродвигуном з 32 кВт (43 к.с.). Сумарна потужність становить 104 кВт (141 к.с.), в поєднанні з 6-ступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням для дуже гнучкої продуктивності. Витрата палива складає всього 3,4 л/100 км. Hyundai IONIQ Electric має електродвигун 88 кВт (120 к.с.) і, завдяки літій-полімерному акумулятору ємністю 28 кВт/год, здатний подолати до 280 кілометрів (відповідно до не дуже достовірного циклу NEDC).

Споживання енергії електричної версії становить 11,5 кВт/год на 100 км. IONIQ Electric здатний заряджатися від розетки з напругою 230 вольт і від станцій швидкої зарядки. Нагадаю також, що електромобіль вперше в історії корейського автопрому оснащений європейським роз’ємом CCS Combo.




Категорії: Транспорт

Теги: ,

Отправить ответ

Залиште перший коментар!

avatar
wpDiscuz