Пік глобальних продажів автомобілів з ДВС пройдено в 2018 році

В газеті Financial Times вийшла замітка під назвою «Аналітики стверджують, що продажі автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння досягли піку в 2018 році».

Газета наводить висловлювання деяких експертів, які вважають, що зростання продажів традиційних автомобілів на ключових ринках — в КНР, США, Європі — припинився, і в майбутньому обсяги навряд чи перевищать рівень 2018 року.

Настрій аналітиків змінився у другій половині минулого року, до його початку експерти припускали, що продажі будуть рости до 2022 року або навіть довше. Однак наприкінці 2018 вони стали називати стан ринку «катастрофічним» або «жахливим». «Після літа продажі автомобілів на всіх важливих ринках впали», — говорить Аксель Шмідт, голова напряму автомобільного транспорту в Accenture. «Продажі автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння не будуть рости в майбутньому».

Чим нинішня ситуація відрізняється від попередніх циклічних коливань? Навіть якщо продажі легкових автомобілів в 2019-2020 роках зростуть, весь приріст припаде на електричні авто.

Наприклад, Moody’s прогнозує, що в 2019 р глобальний ринок зросте на 1,2% до 96,6 млн проданих машин. У той же час аналітики очікують, що в тому ж році в світі буде реалізовано 1,5 млн електромобілів, і, відповідно, обсяг продажів автомобілів з ДВС знизиться.

Китай сьогодні став ключовим ринком, на якому значною мірою визначається майбутня технологічна структура автомобільної галузі. За перші 10 місяців минулого року продажі бензинових/дизельних автомобілів в КНР впали в порівнянні з аналогічним періодом 2017 р (з 18,7 до 18 млн), а продажі електромобілів практично подвоїлися.

На думку аналітиків Barclays, продажі автомобілів у Китаї у 2019 році можуть зрости на 4,7%, що забезпечить і загальносвітове зростання галузі. Однак цей ріст можливий лише при збереженні заходів державного стимулювання автомобільної промисловості, а більшість експертів вважає, що стимули не зберігатимуться. Без них продажі автомобілів у КНР знизяться на 5-15%, вважає Barclays.

Категорії: Новини альтернативної енергетики,Транспорт

Відповісти

avatar