Перший в світі водневий трамвай створений в Китаї

Китайська локомотивобудівна компанія CSR Sifang (філія China South Rail Corporation) після двох років розробок випустила перший в світі водневий трамвай. Він дійсно перший в світі, оскільки раніше ніхто не встановлював на рейковий громадський транспорт водневі паливні елементи.

Ці паливні батареї є джерелом енергії для трамвая. Сам водень закачується в спеціальні баки з вуглецевого волокна з дворівневим захистом, який блокує будь-який витік газу. При роботі двигуна трамваю виділяється тільки вода.

Сама заправка баків займає всього три хвилини, і після цього пробіг трамвая становить 100 кілометрів. Максимальна швидкість – 70 кілометрів на годину, але оскільки трамвай буде використовуватися тільки в межах міста, то більше й не потрібно. Крім того, середня довжина маршруту в китайських містах – 15 кілометрів. Неважко підрахувати, скільки рейсів зможе зробити цей трамвай на одній заправці.

За базу для створення транспортного засобу був використаний низькопідлоговий трамвай Škoda 15T, на основі якого Sifang випускає по ліцензії свою модель – ForCity. З огляду на це, не дивно, що нова машина вийшла комфортною. У кожному з трьох з’єднаних переходами вагонів може їхати 60 осіб, а загальна гранична місткість трамвая – 380 чоловік.

Даний проект є частиною державної програми китайського уряду щодо зниження обсягу шкідливих викидів в атмосферу. Справа не тільки і не стільки в емісії парникових газів, скільки в тому, що якість повітря в більшості китайських міст не витримує ніякої критики.

В даний час вже щосили йде переклад дизельного вантажного транспорту на газомоторне паливо. З урахуванням того, що середня тривалість експлуатації вантажівок в Китаї – чотири роки, вже до 2020 року КНР зможе повністю перевести вантажний парк на газове паливо.

Але це не все. У минулому році міністерство транспорту Китаю оприлюднило план скоротити викиди парникових газів з двигунів судів, що курсують по дельті Перлової річки, дельті Янцзи і Бохайській затоці. З цією метою суду будуть масово переводити на СПГ-паливо.

Крім того, всі судна при швартуванні будуть відразу підключатися до берегової енергетичної мережі. При цьому вироблення електроенергії для корабельних мереж буде здійснюватися на газових електростанціях.




Категорії: Новини альтернативної енергетики,Транспорт

Теги: ,,

Отправить ответ

Залиште перший коментар!

avatar
wpDiscuz