Перша авіакомпанія переходить повністю на електричні літаки

Канадська авіакомпанія Harbour Air переводить весь свій флот, що складається із 41 гідролітака (гідроплана) на електричну тягу.

В даний час ця найбільша в Північній Америці авіакомпанія, що працює на гідропланах, перевозить 500 000 пасажирів щорічно, здійснюючи щоденні регулярні рейси між Сіетлом, Ванкувером і іншими містами на узбережжі Британської Колумбії, а також на острів Ванкувер. В рік набігає приблизно 30 тисяч комерційних рейсів.

Для переходу на електрику Harbor Air буде тісно співпрацювати з МagniX, компанією, яка розробила електродвигун потужністю 750 к. с., який у поєднанні з акумуляторною батареєю забезпечить літак достатньою кількістю електроенергії і потужності приблизно на годину польоту.

Тривалість всіх маршрутів Harbour Air не перевищує 30 хвилин, тому електрична технологія ідеально для них підходить.

На думку засновника і генерального директора Грега МакДугалла, «це еволюція транспорту у напрямку електричної тяги. Двигун внутрішнього згоряння практично застарів для подальшого розвитку».

З точки зору економіки, вартість переходу на електричну тягу така ж, як і установка турбінного двигуна, але останній суттєво дорожчий в обслуговуванні.

Першим переобладнаним літаком буде DHC-2 de Havilland Beaver, комерційний літак на шість пасажирів, що використовується в маршрутній мережі Harbour Air.

Зрозуміло, декарбонізація авіації — тривалий і складний процес. В даний час на галузь припадає 12% всіх викидів вуглецю в США і 4,9% в світі. Модифікуючи існуючий флот, Harbour Air створить перший в світі повністю електричний комерційний парк гідролітаків. Авіакомпанія не буде покладатися на викопне паливо і буде працювати з нульовими викидами — значний крок вперед в інноваціях і розвитку авіаційної галузі.

Категорії: Новини альтернативної енергетики,Транспорт

Відповісти

avatar