Новий рекорд: запас ходу Tesla Model 3 розтягнули до 975 км

Гіпермайлінг (hypermiling) – це досвідчена експлуатація автомобіля з максимальною оптимізацією витрат палива, де результатом є встановлення все нових і нових рекордів подолання дистанції на одному баку палива або, у випадку з електромобілями, на одній зарядці акумулятора. Результат такого енергоефективного водіння має мало практичної цінності в нормальних умовах, на нього не можна орієнтуватися, плануючи витрати на дальню поїздку, проте цікаво спостерігати, як деякі навички водіння дозволяють підвищити ефективність витрачання палива.

Власники автомобілів Tesla Model 3 також вправляються в гіпермайлінгу, і на цьому тижні двоє водіїв, Ерік Стрейт і Шон Мітчел вирішили поборотися за новий рекорд у Книзі рекордів Гіннеса. Мета була позначена в 600 миль (965 кілометрів) на одній зарядці.

Стратегія водіїв в досягненні максимальної енергоефективності полягала в русі на порівняно невеликій швидкості – дослідним шляхом було з’ясовано, що це 40 км/год, і у відмові від використання будь-якого обладнання всередині машини, яке поглинає електроенергію, – експериментаторам, зокрема, довелося відключити функцію клімат-контролю.

Свій рекорд Стрейт і Мітчел встановили за тридцять дві години, проїхавши на одній зарядція 606.2 милі (975 кілометрів). Запис експерименту є на YouTube, але це, прямо скажемо, не саме захоплююче відео: гіпермайлінг взагалі жахливо нудний вид автоспорту.

В ході заїзду було відзначено дуже ефективне споживання енергії електромобілем, яке в середньому склало 110 Вт*год на милю при загальній витраті енергії 66 кВт*год за всю дистанцію. Але майже в кінці наміченого шляху автомобіль відмовився їхати далі. Після цього машину довелося везти в офіційний сервіс Tesla Motors через те, що її не вдалося зарядити.

З специфікації Tesla Model 3 випливає, що загальна ємність батареї становить 74 кВт*год, і для експериментаторів стало неприємним сюрпризом, що в їх розпорядженні виявилося менше енергії; різницю між номінальним і реальним обсягом не можна списати на нормальні втрати, і причини цього перекосу неясні.

Цей заїзд став новим рекордом для електрокарів Tesla – останній був поставлений близько року тому бельгійцями. Тоді Model S 100D подолала на одному заряді батарей 900 км.

Категорії: Відео,Транспорт

Відповісти

avatar