Нові акумулятори для електрокара від Fisker заряджаються за 1 хвилину

Компанія датського дизайнера Хенріка Фіскера, раніше зібралася конкурувати з Tesla, запатентувала особливі твердотільні батареї, пише Engadget. Повідомляється, що вони забезпечать запас ходу в 800 км, а заряджатися будуть за хвилину.

Більше року тому дизайнер Хенрік Фіскер, який намалював свого часу BMW Z8, Aston Martin V8 Vantage і Aston Martin DB9, заявив про плани випустити дорогий електричний спорткар. Фіскер обіцяв гарний електромобіль EMotion з запасом ходу, що перевищує 600 км, і максимальною швидкістю – 260 км/год. Але з тих пір нічого, крім тізерів і моделей, публіка не побачила. За останніми даними, перший автомобіль марки повинні представити в січні 2018 року.

Фіскер відразу повідомив, що йому є чим відповідати Tesla. Компанія, за заявами, перерила величезну кількість батарейних технологій і знайшла щось унікальне, що і повинно було забезпечити потужність і запас ходу. Ще рік тому Фіскер говорив, що в автомобілі будуть не звичайні літій-іонні батареї, а особливі енергетичні елементи з великим вмістом графена. Але подробиць не було. Це були тільки обіцянки.

Тепер компанія подала патент на свої батареї. Якщо вірити йому, то в Fisker Inc. створили щось ефективне і твердотільне. Якщо раніше заявлялося про запас ходу в 640 км, тільки тепер він збільшений до 800 км. Але найбільш вражаючим параметром є швидкість зарядки цієї батареї. Вона займе 1 хвилину. Якщо параметри виявляться такими ж на практиці, то патент може стати дійсно революційним, і у компанії буде важливий аргумент в конкурентній боротьбі з Tesla.

Fisker об’єктивно дуже маленька компанія, і зараз її амбіції здаються не реальними. Але історія з батареями цілком може виявитися правдивою. Справа в тому, що в компанії над ними працює співзасновник стартапу Sakti3, який саме за розробки в області твердотільних батарей в 2015 році купила компанія Dyson, заплативши $ 90 млн. Так що, якщо не зростеться з випуском спорткарів, Фіскер зможе продавати батареї стороннім компаніям. Про бажання продавати батареї третім особам дизайнер заявляв ще при анонсі проекту.

Твердотільні батареї – перспективний напрямок для автоіндустрії. Очікується, що вони зможуть вирішити основні проблеми електрокарів – довга зарядка і малий запас ходу. В випадку Фіскера повідомляється, що щільність їх твердотільних батарей буде в 2,5 рази вище традиційних літій-іонних. Але не тільки його компанія займається технологією. Наприклад, Toyota пообіцяла випустити свій перший електромобіль на твердотільних батареях в 2022 році. Для порівняння, Fisker планує запустити свою інноваційну технологію в масове виробництво в 2023 році. Hyundai також хоче випускати електрокари на твердотільних електролітах.




Категорії: Технології

Отправить ответ

Залиште перший коментар!

avatar
wpDiscuz