Nikola Motor відмовляється від акумуляторів на користь водню

Концепція електрофури Nikola One, представлена стартапом в цьому році, викликала справжній фурор. Компанія зібрала 7000 попередніх замовлень на суму понад $ 2 млрд і пообіцяла представити робочий прототип в грудні цього року. Але раптово Nikola Motor поміняла плани – замість акумуляторів з підсилювачами на природному газі вантажівки будуть використовувати водневі паливні елементи.

Про нові плани компанія повідомила в прес-релізі, який опублікувало видання Electrek. Як відзначають в Nikola Motor, електрофури, які вийдуть на ринок в США і Канаді, будуть оснащені воднево-електричним паливним елементом на 800 Вольт, виконаним спеціально на замовлення компанії.

Раніше представники стартапу повідомляли, що вантажівки на електротязі будуть оснащені батареями ємністю 320 кВт/год і підсилювачем на природному газі. При цьому в Nikola Motor підкреслювали – вантажівки будуть мати нульову емісію і зможуть вважатися повністю екологічними. Як зазначає Electrek, це твердження суперечить фактам, так як використання природного газу не є на 100% екологічним. Перехід на водневі паливні елементи дозволить стартапу випустити продукт, який зможе відповідати новим стандартам Агентства з охорони навколишнього середовища США (EPA).

Слід при цьому зазначити, що в середньому транспортні засоби з акумуляторами в три рази ефективніші автомобілів на водні. Недоліком нового бачення вантажівки його творцями є також відсутність інфраструктури для заправки водневим паливом.

Щоб вирішити цю проблему, компанія самостійно займеться виробництвом водню на спеціальних сонячних фермах з нульовими викидами. Кожна з ферм буде мати потужність 100 мегават, а для отримання водню буде використовуватися метод електролізу. Водень також буде застосований в виробничих цехах компанії при складанні машин. Nikola Motor обіцяє побудувати 50 станцій вироблення водню до 2020 року.

У прес-релізі Nikola Motor також позначені переваги вантажного транспорту, що розробляється компанією. Електрофури класу 8 на водневому паливі будуть відрізнятися більшою потужністю, ніж сучасні дизельні вантажівки, а запас ходу Nikola One складе 1930 км.

Крім того, компанія повідомила, що модель вантажівок з підсилювачем на природному газі буде доступна за межами Північної Америки в країнах, де складно отримати доступ до водню. Втім, метод електролізу, при якому водень отримують з води, може використовуватися в будь-якій точці світу.




Категорії: Технології,Транспорт

Теги:

Отправить ответ

Залиште перший коментар!

avatar
wpDiscuz