Міський автопарк Осло поповниться 70 новими электробусами в цьому році

У 2019 році Осло був визнаний “зеленою столицею Європи, що не дивно, враховуючи прагнення влади і жителів норвезької столиці до 2030 року перетворити його в місто з нульовим рівнем викидів. Ще одним кроком на цьому шляху стане поповнення міського автопарку 70 новими електричними автобусами. У місті вже працюють кілька електробусів. Успішне застосування цих транспортних засобів, спонукало агентство Ruter, що відповідає за громадський транспорт Осло, замовити ще 70 таких машин.

“Ми сподіваємося, що жителі Осло добре сприймуть електробуси. Ми вважаємо, що наші клієнти гідно оцінять автобуси, які забезпечують кращу якість повітря, створюють менше шуму і пропонують більш комфортні умови поїздок”, – відзначить Снорре Легран, директор з планування Ruter.

За даними Норвезької асоціації електротранспорту Elbil, транспортна компанія вже уклала угоди з трьома місцевими автобусними перевізниками – Unibuss, Nobina і Norgesbuss.

Автобуси будуть виготовлятись нідерландською компанією VDL. Близько третини електробусів будуть представляти собою зчленовані транспортні засоби, місткістю 46 пасажирів, з батареєю ємністю 170 кВт-год, дальність пробігу на одному заряді від 70 до 90 км. Звичайні автобуси будуть вміщати 34 людини, ємність батареї складе 127 кВт-год, дальність пробігу – від 70 до 110 км.

На церемонії перерізання стрічки, присвяченій запуску першого нового автобуса компанії Unibuss, Лан Марі Нгуєн Берг, член міської ради, відповідальна за навколишнє середовище і транспорт, зазначила, що: “Електричні автобуси роблять послуги громадського транспорту більш привабливими. Електробуси також сприяють тому, щоб до 2030 року наша столиця стала містом з нульовим рівнем викидів”.

Електричні автобуси не відразу замінять існуючі транспортні засоби. Для переходу потрібно навчити 600 водіїв тому, як правильно управляти новими транспортними засобами, оскільки дальність пробігу залежить від декількох факторів, включаючи рельєф, погодні умови і стиль водіння. Крім того, будуть проведені масштабні випробування для вивчення взаємодії автобусів і зарядної інфраструктури, яку вони будуть використовувати в різних умовах. В додаток до цього будуть здійснюватися стрес-тести для того, щоб встановити скільки кілометрів вони можуть проїхати на одному заряді, так щоб пасажири не застрявали посередині маршруту.

До числа норвезьких міст, які переходять на електричні автобуси, також входять Тронхейм, Ліллехаммер і Крістіансанн. Норвегія пишається своєю провідною роллю серед європейських країн у сфері електротранспорту. Завдяки жорсткій політиці уряду, країна є світовим лідером з продажу електричних і гібридних автомобілів, і на додаток до цього переводить свій великий поромний флот на електричні двигуни. У той час як інші держави тільки говорять про скорочення викидів вуглекислого газу, Норвегія вже рухається до цієї мети семимильними кроками.

Категорії: Новини альтернативної енергетики,Транспорт

Відповісти

avatar