Мерседес буде будувати системи зберігання енергії з старих электромобильних акумуляторів

У міру того, як частка варіабельних поновлюваних джерел енергії зростає, акумулятори електромобілів можуть вносити значний внесок у підтримання стабільності енергосистеми, повідомляють нам автовиробник Daimler, його донька Mercedes-Benz Energy GmbH і оператор магістральних електричних мереж TenneT.

«Автомобільні акумуляторні системи можуть брати на себе виконання завдань великих електростанцій і вносити істотний внесок в стабілізацію і відновлення енергосистеми», — йдеться в прес-релізі TenneT, опублікованому за підсумками спільного дослідницького проекту в Німеччині.

У випробувальному центрі в місті Каменц була побудована система з старих (“second life”) акумуляторів потужністю 1 МВт і ємністю 750 кВт. Тести показали, що системи зберігання, зроблені із старих электромобильных акумуляторів, реагують на зміну частоти менше ніж за 100 мілісекунд. Це означає, що вони можуть замінити «інертні маси» великих електростанцій.

Мерседес будет строить системы хранения энергии из старых электромобильных аккумуляторов

Випробування також показали, що системи акумуляторів чудово виконують функцію холодного пуску електростанцій, надійно замінюючи, скажімо, дизельні генератори, які використовуються для цих цілей. «Система накопичення енергії діє, як своєрідний «стартер» і перезапускає інертні обертові маси електростанції. Необхідна енергія, близько двох-чотирьох відсотків від номінальної потужності електростанції, витягується з системи накопичення енергії, коли це необхідно».

Проект був реалізований за сприяння федерального міністерства економіки (Bundeswirtschaftsministerium).

В даному випадку мова, звичайно, йде не про якісь видатні інновації, а про досить-таки рядові речі. Зрозуміло, що накопичувачі енергії можуть чудово виконувати функції традиційних електростанцій, і старі літій-іонні батареї з електромобілів можуть служити в системах накопичення енергії. Тема добре відома і ґрунтовно вивчена.

Проект цікавий скоріше тим, що Мерседес вже сьогодні починає формувати ланцюжки повторного використання старих акумуляторів, ланцюжки, в яких компанія буде намагатися додатково заробити (в енергетичному секторі). Раніше Мерседес-Бенц пішов з ринку домашніх накопичувачів енергії, але тепер хоче освоювати промисловий сегмент зберігання електроенергії і вирішувати при цьому різнопланові завдання.

Не випадково, на наступному етапі «партнери за проектом будуть працювати разом, щоб визначити умови тендерного процесу для майбутнього надання системних послуг для TenneT».

Категорії: Новини альтернативної енергетики,Транспорт

Відповісти

avatar