Китайський мегаполіс буде використовувати тільки електричні автобуси

Ні для кого не секрет, що багато китайських великих міст страждають від надзвичайно сильного забруднення повітря, пов’язаного з викидами вугільних електростанцій, промисловості і транспортних засобів.

Не дивно, що влада вживає активних заходів для нормалізації ситуації. Зокрема, мова йде про електрифікацію транспорту, в тому числі громадського. В минулому році в Китаї було продано приблизно 100 тисяч електричних автобусів, не рахуючи гібридів.

Одним з лідерів тут є місто Шеньчжень з населенням 12 млн чоловік, розташоване на півдні КНР.

До кінця року в міському парку залишаться тільки електробуси. На сьогоднішній день на дорогах Шеньчженя працюють приблизно 14 тисяч електричних автобусів і всього кілька сотень дизельних, які до 31.12.2017 будуть виведені з експлуатації.

Важливо підкреслити, що всі електричні транспортні засоби в місті – місцевого, китайського виробництва. Зрозуміло, що мова йде про повний виробничий цикл, що включає в себе розробку і виготовлення літій-іонних акумуляторів.

Близько 80% електробусів для міста постачає BYD, який став одним зі світових лідерів їх виробництва.

BYD (абревіатура «Build Your Dreams» – «побудуйте свої мрії») виробляє акумулятори з 1995 року, а в 2003 компанія створила підрозділ по створенню електричних транспортних засобів. Сьогодні компанія є найбільшим світовим виробником електромобілів, випереджаючи Tesla.

Впровадження електробусів почалося в Шеньчжені в 2011 році, і всього за кілька років мегаполіс «дозрів» до повного переходу на електричну тягу.

В цьому плані Шеньчжень далеко випереджає інші найбільші міста світу, які поки не можуть похвалитися громадським транспортом, повністю переведеним на альтернативні джерела енергії.

Важливу роль в трансформації транспортного сектору в Китаї грає центральний уряд, що проводить активну промислову політику і пропонує великий пакет стимулів для переходу на електричний транспорт.

За даними місцевої транспортної компанії Shenzhen Bus Group (SBG), електробус в 3,6 рази дорожчий порівнянного з дизельним автобусом, хоча і дешевший в обслуговуванні. Фінансова підтримки уряду полегшила ситуацію з придбання нових електричних транспортних засобів.

Наступним завданням, яке буде вирішуватися в Шеньчжені – це перехід всього парку таксомоторів на електричну тягу до 2020 року.




Категорії: Транспорт

Отправить ответ

Залиште перший коментар!

avatar
wpDiscuz