Электромопед BMW C Evolution отримає дах і захист для пасажира

BMW C Evolution – один з найбільших і швидкісних электромопедів на ринку, відрізняється також максимальним у своєму класі запасом ходу на одному заряді. У найближчому майбутньому у мопеда може з’явитися ще одна конкурентна перевага – захисна капсула, що закриває водійське місце. BMW оформила патент на «пасажирську клітинку» – крісло з дахом, опорою для спини і ременем безпеки.

Пасажирська капсула має модульний дизайн, і це означає, що її будуть пропонувати в якості додаткової опції до моделі C Evolution. Схема являє собою вбудований каркас безпеки. Повноцінне крісло і страхувальний ремінь захищають вершника в русі, в тому числі і від можливих ударів сторонніми предметами, при цьому ефективність захисту багато в чому визначається швидкістю їзди.

BMW C Evolution відноситься до категорії максіскутерів, має мотор потужністю 35 кВт (48 к. с.) з крутним моментом 72 ньютон-метр. Він розвиває швидкість до 129 км/год, а запасу батареї серії BMW i ємністю 12 кВт*год вистачить для проходження дистанції в 159 км. За цими характеристиками скутер схожий з повноцінним електричним мотоциклом Zero FXS, хоча в останнього трохи більший запас ходу.

В історії BMW вже був мопед з дахом – двадцять років тому компанія запропонувала ринку забавного малюка C1, у якого теж був захист у вигляді повного даху і сидіння зі спинкою. Тоді споживачі сприйняли новинку прохолодно, але часи змінилися, і електричний мотор в поєднанні з посиленою пасивною безпекою спереду, ззаду і з боків у вигляді екрану даху, високої спинки і ременя може виявитися привабливою торговою пропозицією.

Категорії: Транспорт

Відповісти

avatar