Індія починає масштабні програми з виробництва електромобілів і акумуляторів для них

Уряд Індії затвердив «Національну місію трансформованої мобільності і накопичувачів енергії» (National Mission on Transformative Mobility and Storage Battery). Рішення було прийнято на засіданні Кабінету Міністрів під головуванням прем’єр-міністра Нарендри Моді. Ціль місії: реалізація ініціатив з чистої, екологічно стійкої електричної мобільності і технологій спільного використання.

Кабінет міністрів також затвердив Програму поетапного створення виробництв (Phased Manufacturing Program) на території Індії, в рамках якої передбачено будівництво гіга-фабрик для великомасштабного інтегрованого виробництва батарей і елементів, конкурентоспроможних на світовому ринку, а також локалізація виробництв по всьому ланцюжку створення вартості електромобілів. Ці дві програми будуть діяти до 2024 року.

Для організації виробництв батарей в гігаватному масштабі Національна місія з накопичувачів енергії (National Storage Mission) спочатку зосередить свою увагу на великих заводах по збірці акумуляторних модулів і блоків протягом фінансового року. Потім, до 2021-22 рр. буде створено інтегроване виробництво елементів.

До складу місії, очолюваної політичним аналітичним центром Національного інституту трансформації Індії, увійдуть секретарі міністерств і департаментів Дорожнього транспорту та автомагістралей; Енергетики; Нової та відновлювальної енергії; Науки і техніки; Важкої промисловості; Сприяння розвитку промисловості та внутрішньої торгівлі; а також генеральний директор Бюро промислових стандартів.

Виробництва електромобілів, компонентів і батарей повинні чітко відповідати стратегії «Зроблено в Індії» (Make in India).

Очікується, що «нова мобільність» принесе значні вигоди для промисловості, економіки, країни в цілому. Мова йде про поліпшення якості повітря в містах, зниження залежності Індії від імпорту нафти, нових стимулів для розширення використання відновлюваних джерел енергії та рішень для зберігання енергії.

«Економічні, доступні, інклюзивні і безпечні рішення для мобільності є основними стратегічними важелями для швидкого економічного розвитку і поліпшення якості життя. Враховуючи свою прихильність кліматичних цілям, Індія повинна запровадити ефективні стратегії, щоб позиціонувати себе в якості ключової рушійної сили світової революції в галузі транспорту», — йдеться в комюніке уряду.

В Індії давно велися розмови про припинення продажів бензинових і дизельних автомобілів до 2030 року, але поки офіційного рішення з цього питання прийнято не було. Продажі електромобілів в Індії невеликі. При цьому вона ревно ставиться до успіхів свого сусіда, Китаю, як в області сонячної енергетики, так і в сфері електричної мобільності. Нагадаю, що КНР стала найбільшим світовим ринком як з виробництва, так і з продажу електромобілів. Індійський уряд прагне відповідати світовому тренду, але при цьому скоротити імпорт продукції з Китаю, і розвивати і підтримувати власне виробництво як сонячних модулів, так і електромобілів.

У 2018 році продажі бензинових і дизельних авто на всіх основних ринках (Китай, Північна Америка, Європа) впали, а обсяги реалізації електромобілів зросли. Як ми бачимо, Індія також прагне приєднатися до числа лідерів в області електричної мобільності. Якщо у неї це вийде, світова трансформація на транспорті отримає потужний додатковий імпульс.

Категорії: Новини альтернативної енергетики,Транспорт

Відповісти

avatar