Hyundai поставить 1000 водневих вантажівок у Швейцарії

Корейський концерн Hyundai і швейцарська компанія H2 Energy, що займається, як це видно вже з назви, водневими технологіями уклали угоду приблизно такого змісту .

Hyundai зробить і поставить в Швейцарію в період 2019-2023 рр тисячу водневих вантажівок з певними характеристиками, а H2 Energy створить (знову ж таки за підтримки корейського автовиробника) водневу інфраструктуру, яка дозволить їх обслуговувати, і не тільки їх, але і всякий водневий транспорт.

На сьогоднішній день це, мабуть, наймасштабніша операція з купівлі водневих машин в світі.

Нагадаю, що водневий вантажівка — це транспортний засіб, який приводиться в рух електричним двигуном (іноді помилково думають, що в ньому стоїть якийсь двигун, що спалює водень). Електрика виробляється на борту в результаті хімічної реакції водню в паливному елементі (fuel cell).

В даній машині Hyundai, як зазначено в специфікації, водень зберігається у «восьми великих баках», які забезпечують запас ходу в 400 км в звичайних умовах експлуатації, тобто «в реальному житті». Час заправки складає сім хвилин.

Вантажівка оснащена електричним мотором потужністю 350 кВт і двома паливними елементами по 95 кВт кожен.

Швейцарія — вдале місце для пілотного проекту. Її територія має складний рельєф, і якщо воднева вантажівка вдало пройде випробування в цій гірській країні, то вона буде працювати і в Нідерландах. Крім того, електричний транспорт у Швейцарії звільнений від транспортних податків, які тут досить високі.

Водневі технології — цікавий напрям декарбонізації транспортного сектору, який має великі перспективи саме у вантажному сегменті, а також у перевезенні пасажирів.

У минулому році Тойота представила прототип вантажного автомобіля, що працює на водневих паливних елементах, який призначений для ринку Каліфорнії. У березні поточного року бельгійський виробник автобусів Van Hool отримав замовлення на виробництво і поставку сорока водневих автобусів в Німеччину.

У той же час, звичайно, існує конкуренція з електричним «акумуляторним напрямком» розвитку. Наприклад, компанія Мерседес вже почала поставляти клієнтам важкі батарейні електричні вантажівки.

Який напрямок візьме гору? Чи зможуть вони співіснувати паралельно? Покаже час.

Категорії: Транспорт

Відповісти

avatar