Grove Hydrogen показала відразу три водневих автомобіля

Китай, скорочуючи пільги для виробників електрокарів, готовий заохочувати іншу перспективну технологію — водневих паливних елементів. Це майбутнє сервісів райдшеринга і міжміських перевезень, вважають чиновники. А стартап Grove може стати «BYD водневого транспорту».

Компанія Grove Hydrogen бере початок в 2015 році. Тоді це була урядова ініціатива по дослідженню перспектив водневих паливних елементів. А вже у найближчому майбутньому компанія може стати «BYD водневого транспорту». Цей китайський виробник став головним китайським доказом можливості рішучого переходу на EV: автокомпанія стала першою, яка виробляє тепер більше електрокарів, ніж автомобілів з ДВС.

Grove Hydrogen вийшла з тіні на Шанхайському автошоу, де представила три моделі водневих автомобілів. Це стандартна для початківців китайських стартапів лінійка: два різні розмірами кросовера і купе.

Ще одна модель повинна дебютувати у двох містах Китаю, де стане ланкою системи райдшеринга.

А з 2021 року Grove сподівається вивести на дороги країни близько 10 000 своїх автомобілів. Вже названа приблизна ціна старшої моделі кросовера — близько $112 тис., що порівнянно з Tesla Model X.

Здавалося б, від анонсу моделей до завоювання ринку — довгий шлях. Але найближчим часом саме сфера транспорту на водневих паливних елементах отримає багато преференцій, яких чиновники позбавляють EV-стартапи. На це вказують висловлювання головного китайського «архітектора» чистих транспортних рішень Вана Гана, який раніше працював міністром технологій.

У березні Ван написав колонку в одній з головних газет країни People’s Daily, описуючи потенціал використання водневого транспорту. Ці автомобілі заправляються набагато швидше електрокарів, а дистанція поїздки на одній зарядці може досягати 1000 км.

На Шанхайському автошоу він продовжив цю лінію, заявивши, що машини на паливних елементах ідеальні для проектів райдшеринга і тривалих поїздок.

Є і дві серйозні перешкоди для розвитку цього напряму: складність транспортування вибухонебезпечного водню, а також висока вартість заправних станцій. Ван повідомив, що в 2018 році в Китаї купили лише 2000 автомобілів на водні — проти 1,25 млн машин на «новій енергії».

Керівництво Grove сподівається, що до моменту появи їх автомобілів на дорогах проблеми з числом заправних станцій не буде. Відомо, що уряд підтримує плани державних і приватних компаній щодо розгортання мереж водневих заправок. Якщо програми реалізують, то в Шанхаї до 2025 року буде близько 50 станцій.

Категорії: Новини альтернативної енергетики,Транспорт

Відповісти

avatar