Кілька фактів про розвиток електричного транспорту в КНР.
З січня по жовтень 2018 р продажі «нових енергоефективних транспортних засобів» (New Energy Vehicles), так в Китаї називають електромобілі та гібриди, зросли на 91% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і досягли 726 тисяч одиниць. Перше місце зайняв BYD, який продав 163 тисяч штук, друге — BAW (114 тисяч).
На 2020 рік уряд поставив мету продавати два мільйони New Energy Vehicles, але, судячи з планів автовиробників, цей план буде перевиконано. До 2025 року Китай планує продавати сім мільйонів електромобілів щорічно, що приблизно відповідатиме 20% частку в продажах. За оцінкою японського Mizuho Bank, до 2030 року частка електричних машин у річних продажах перевищить 30%. На мою думку, це відбудеться раніше.
У Китаї 250 місцевих компаній виробляють електромобілі! Ситуація описується як «надмірна конкуренція».
Новий електричний кросовер BYD EV600 (на картинці) иає запас ходу на одній зарядці 600 км (!) і прискорюється до 100 км на півсекунди швидше, ніж Tesla Model X. Так стверджує виробник.
Китай – епіцентр світової транспортної революції. На мій погляд, зміни у структурі сектора тут можуть відбутися швидше, ніж ми сьогодні припускаємо. Це спричинить прискорення змін і на інших ринках, і КНР, звичайно, буде всіляко цьому сприяти, просуваючи назовні свої продукти і технології.
Відповісти