Електричний поїзд на батареях

Компанія Bombardier, відомий виробник літаків і поїздів, представила в Німеччині електричний поїзд для неелектрифікованих ділянок залізниць, яких в ФРН, виявляється, 40 відсотків.

Поїзд на батареях в два рази тихіший дизельного і, зрозуміло, не забруднює навколишнє середовище.

Прототип під назвою «Талант-3» (Talent 3) оснащений чотирма комплектами батарей Bombardier Mitrac, які дозволяють йому проїхати 40 кілометрів. Виробник обіцяє, що в наступному році вийде «нове покоління», і дистанція буде збільшена до 100 км.

Зарядка здійснюється від залізничних ліній електропередачі «протягом декількох хвилин».

Регіональний підрозділ німецьких залізниць, DB Regio буде тестувати електричний поїзд на місцевих лініях на півдні Німеччини в наступному році.

Що стосується вартості, Bombardier посилається на дослідження Технічного університету Дрездена, згідно з яким за 30 років експлуатації поїзд на батареях обійдеться дешевше дизельного.

Твердих замовлень на поїзд поки немає, виробник повідомляє, що він бере участь в тендерах.

У Німеччині планують повністю відмовитися від використання дизельних локомотивів до 2030 року.

Отже, перед нами черговий приклад проекту електрифікації транспорту, яка повільно, але вірно розширюється на всі сектори галузі.

Не сумніваюся, що такі поїзди на батареях, по мірі зниження вартості акумуляторів, можуть одержати поширення на коротких регіональних залізничних маршрутах.

Втім, у цій сфері спостерігається конкуренція концепцій. У Німеччині вже тестують водневі електричні потяги, які мають суттєво більший запас ходу (електрика для них виробляється на борту з допомогою паливного елементу).

Переможе одна з концепцій або вони будуть співіснувати, покаже час.

Категорії: Транспорт

Відповісти

avatar