До питання вуглецевого сліду електричного транспорту

Німецький союз енергетичного та водного господарства (Bundesverband der Energie – und Wasserwirtschaft, скор. BDEW), що об’єднує більшість німецьких підприємств електроенергетики і газової галузі, опублікував інформацію про питомі викиди СО2 легкових автомобілів, що працюють на різних видах палива в Німеччині.

В умовах відносно «брудної» структури електроенергетики ФРН, у якій 38,1% (вироблення) займає вугілля (2017 рік), питомі викиди електромобілів (при середньому пробігу 14300 км в рік) суттєво, більш ніж в два рази нижчі, ніж у дизельних або бензинових авто. Вони також дещо нижчі, ніж у автомобілів, що працюють на природному газі.

З подальшим зростанням частки ВДЕ, яка в 2018 прогнозується на рівні приблизно 40%, і зниженням вироблення вугільних електростанцій, екологічні переваги електромобілів стануть ще більшими. Крім того, як зазначає BDEW, вже сьогодні споживачі мають можливість купувати повністю відновлювану електроенергію («зелена електрика»). У цьому випадку викиди в процесі експлуатації електромобіля будуть дорівнювати нулю.

Категорії: Транспорт

Відповісти

avatar