Акумулятор від Innolith забезпечить електрокару запас ходу 1000 км

Швейцарська компанія Innolith встановила новий рекорд щільності енергії для комерційних літій-іонних акумуляторів. Інженери стверджують, що енергоємність інноваційної батареї становить 1000 Вт*год/кг

Для порівняння: у батарей в електрокарах Tesla Model 3 цей показник становить всього 250 Вт*год/кг, але в майбутньому його розраховують збільшити до 330 Вт*год/кг, а Міністерство енергетики США спонсорує проект по розробці акумуляторних елементів на 500 Вт*год/кг

Якщо заяви Innolith підтвердяться, то стартап миттєво стане лідером ринку. Компанія обіцяє, що її установка дозволить електрокарам проїжджати до 1000 км на одному заряді.

Поки запас ходу більшості електромобілів на ринку не перевищує 500-530 км.

Домогтися більш високих показників планують виробники автомобілів з твердотільними акумуляторами. Так, Хенрік Фіскер обіцяє випустити електрокар з запасом ходу більше 800 км.

Головний елемент

Innolith розробляє літій-іонні акумулятори з рідкими електролітами. Єдина відмінність продукту від більшості аналогів на ринку — це розчинник. Найчастіше компанії використовують органічний склад, який легко запалюється. Швейцарські інженери вирішили застосувати неорганічний розчинник, який за консистенцією нагадує сіль.

«По-перше, так ми знизили ризик займання, оскільки горіти в принципі нема чому. А по-друге, ми виключили найбільш реактивні компоненти. Це дозволяє підвищити енергоємність, зберігаючи при цьому стабільність», — зазначив голова ради директорів компанії Алан Гриншилдс в коментарі Verge.

Innolith випустить першу партію експериментальних акумуляторів в Німеччині, проте станеться це нескоро. На розробку і підготовку до серійного виробництва піде 3-5 років, тому на ринку енергоємні акумулятори з’являться не раніше 2022 року.

За словами Гриншилдса, технологією вже зацікавилися виробники батарей і електрокарів, в тому числі партнери з Індії.

Раніше Innolith анонсувала випуск акумулятора, який продовжить термін служби смартфона до ста років. Тоді компанія відмовилася ділитися подробицями розробки, але, судячи з усього, мова йшла про ту ж технологію.

Категорії: Новини альтернативної енергетики,Технології

Відповісти

avatar